SURROUND YOURSELF ONLY WITH PEOPLE WHO ARE GOING TO LIFT YOU HIGHER

Monday, April 12, 2010

You Are Beautiful


Sabtu lepas, aku bersama dengan adik-adik 6A telah selamat buat kenduri doa selamat. diserikan dengan bacaan sirah Yassin, Tahlil dan Solat Hajat sempena peperiksaan akhir yang akan singgah lagi seminggu. Dengan doa dan harapan semuanya lulus dan grad dengan cemerlang sem ni.. aku pun sama jugak, nak exam.. nak submit tesis... nak jawab soalan. macam diorang jugak la kiranya situasi aku skang ni. risau, takut, gumbira pun ada sebab dah 2 tahun struggle buat master ni.

nak citer pasal citer latest aku layan weekend hari hari tu. sahabat aku ada bagitahu, ada citer korea best. You are beautiful tajuk dia. aku pun dengan jayanya telah membeli dvd citer tu masa pegi Batu Gajah ngan Puan Jami. tesis tak siap lagi, dvd dah beli. macam mana ni, tak tengok kang nyesal... hati tak dengar cakap dah.... nak tengok tapi tesis tak siap lagi. adeh... temptation (kak yatt selalu cakap macam ni). amik keputusan bijak, kalo tak tengok tak boleh tido, tengok sikit dulu.. pas tu sambung nanti.. (macam la boleh jadi macam tu) tengok la 1 episod.. sambung episod ke 2... ke 3.. ke 4.. nah... hari sabtu aku lebur sampai tengah malam. tensen... sebelum tido aku dah nekad, tak nak sambung dvd ke2. tahan....

ahad, p skul buat assigment n the gang master. hati ada kat umah.. jasad je kat skul. teringat kat citer tu.. tak boleh jadi. dismiss awal discussion. balik je rumah.. aku sambung lagi tengok... sampai la abis aku tengok.. hehehe. baru puas hati.

citer tu best. korang kena tengok. bila dah abis exam nanti la. cuti panjang boleh layan. jangan tengok masa exam, hancur nanti... dah nekad, ada lagi 3 hari.. nak siapkan jugak tesis ni. khamis anta... 10 Mei 2010 viva. sama tarikh birthday ngan sahabat aku.. kena wish n bagi adiah awal ni.. nanti lupe teman...

No comments:

Post a Comment

Promise you won't forget me, because if I thought you would, I'd never leave